چه ویتامین ها می تواند به کاهش سطح بالا کراتینین کمک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ویتامین ها برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالاچه ویتامین ها می تواند به کاهش سطح بالا کراتینین کمک

چه ویتامین ها می تواند به کاهش سطح بالا از کراتینین برای کاهش سطح بالای کراتینین کمک، بیماران باید برخی از روش های درمانی را. ویتامین ها هستند تغذیه ضروری برای بدن، و برخی از بیماران ادعا می کنند ویتامین می تواند سطح کراتینین بالا پایین کمک کند. آیا این درست است؟

ویتامین ها

بدن انسان نیاز به کاملا 13 نوع ویتامین مانند ویتامین A، B، C، D، H، P، PP، M، T، U، و غیره. این ویتامین تحت تاثیر قرار تقریبا همه فعالیت های فیزیکی از جمله تعمیر و نگهداری از چشم انداز، باعث رشد، حفظ سلامت ساختار اپیتلیال، از بین بردن رادیکال های آزاد، افزایش ظرفیت سیستم ایمنی بدن، باعث شکل گیری سلول های قرمز خون خون، کنترل قند خون، و غیره

ویتامین ها برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا

ویتامین ها مختلف توابع مختلف. همانطور که توسط nephrologists معرفی، ویتامین C یکی از تغذیه است که می تواند کمک به محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر و اموال پایین دست و کراتینین است. دلیل این است که ویتامین C قادر به افزایش نرخ فیلتراسیون گلومرولی است. با افزایش GFR بیش از کراتینین می تواند از بدن از طریق orina.La حذف ویتامین C در میوه برای دیدن مانند زغال اخته، کیوی، گرانادا، و غیره است که معمولا. اگر سطح پتاسیم طبیعی است بیماران می توانند میوه مصرف می کند.

اگر دیابت به علت زمینه ای از سطح بالا از کراتینین است، ویتامین B7، ویتامین B7 می تواند کمک خواهد کرد سوالات útil.Según مرتبط بیماران دیابتی قند خون خود را کنترل و جلوگیری از عوارض مربوط به دیابت. در حالی که کنترل قند خون بسیار خوب است، شما می توانید جلوگیری از سطح کراتینین سرم است مطرح کمک کند.

سر

اگر چه برخی از ویتامین ها می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا کمک کند غیر ممکن است برای کنترل سطح کراتینین به خوبی تنها از نظر این vitaminas.Para کاهش سطح ارزش ایده آل کراتینین، بیماران باید برخی از داروها و یا درمان های پزشکی مانند را گرایش doctor.If یافت نه برای کاهش درمان سطح کراتینین ممکن آنلاین کمک های درخواست و یا یک پیام زیر را ترک موثر است.





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: